Цэнгээн

"MY GIRLFRIEND'S WEIRD BROTHER"

STARRING
LISA YARO
mnmore.info/cd/lZ0t0cnF_L_ObLmEjylfSA
AND
DC ERVIN
dcervincomedy
MINKS
mnmore.info/cd/8odW4vmvUKjJRUoO5iWhbg
JAY ALI
mnmore.info/cd/J9ZUHK1ud4nTBF4gNYkb6w
SHOT BY KENN EDWIN
mnmore.info/cd/-0ArFZnd6UrtWM7BDlt4RA

Сэтгэгдлүүд 

  1. Al

    Al

    4 өдрийн өмнө

    Passing thru for the jaguar baby 🥓! 🤣🤣🤣🤣 You gotta bring dude back! It's been a year and haven't seen him since! (Pause) 🤣🤣🤣

  2. Jay Gzz 96

    Jay Gzz 96

    4 өдрийн өмнө

    DO ANYBODY KNOW WHAT THIS N**GA IS TALKIN ABOUT?!!! 💀 nah i died 😭😭

  3. Cantstop Will

    Cantstop Will

    5 өдрийн өмнө

    Gotta bring him back fam. Lol

  4. MiniApelapto999

    MiniApelapto999

    6 өдрийн өмнө

    He sound high as hell

  5. hatednyc

    hatednyc

    6 өдрийн өмнө

    This is awesome. I would watch a series with just Him

  6. wes mccombs

    wes mccombs

    7 өдрийн өмнө

    This needs a part 2 frfr 💯

  7. Jiren The Gray

    Jiren The Gray

    8 өдрийн өмнө

    This dude said “Simply sea burgers baby. Simply sea burgers” lol 😂🤣😂🤣😂🤣☠️☠️ ☠️

  8. Dre Day

    Dre Day

    8 өдрийн өмнө

    Who protecting their soul swipes in 2021? 🤣

  9. Elliott Wilson

    Elliott Wilson

    9 өдрийн өмнө

    Man this shit is classic 😂😂😂👍🏾✊🏾

  10. Jaquon Rice

    Jaquon Rice

    12 өдрийн өмнө

    To dis day I’m stil losin it off dis😂😂

  11. XxStrattaGxX

    XxStrattaGxX

    15 өдрийн өмнө

    I still don't know what he talking bout !!! Ya'll ever Work With Someone thatbsay's this shit ???

  12. Shon Don Comedian

    Shon Don Comedian

    16 өдрийн өмнө

    This is lowkey E40 biography. 🤣🤣🤣🤣

  13. Stan Washington

    Stan Washington

    17 өдрийн өмнө

    Who hasn't experienced a brotha like this? I'm dying laughing! This video just made my day! Hilarious!

  14. dubb7777

    dubb7777

    19 өдрийн өмнө

    OMG this is hilarious!!!! Lmao. That dude is on cocaine

  15. Phillip Lee Atkinson

    Phillip Lee Atkinson

    26 өдрийн өмнө

    Definitely need this to be a series🔥🔥🔥🔥🔥

  16. FBI AGENT 02

    FBI AGENT 02

    26 өдрийн өмнө

    If all the homies got high inside one body

  17. FBI AGENT 02

    FBI AGENT 02

    26 өдрийн өмнө

    From now on imma knock out anybody who tries to mess my soul swipes

  18. Khen MoZhioné

    Khen MoZhioné

    27 өдрийн өмнө

    BAAAAHAHAHAHAHAHAHAH

  19. Mr. Frederick

    Mr. Frederick

    27 өдрийн өмнө

    Brrruuuuuuuuhhhhhhhh We need another one

  20. Bright Sight

    Bright Sight

    29 өдрийн өмнө

    He had me dying when he said "What the f*ck are you talking about?" after hours later n shit😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂Nigga said "he different". LMAOOO

  21. Hotepsekhemwe

    Hotepsekhemwe

    Сарын өмнө

    Hilarious!

  22. Bontrell Walker

    Bontrell Walker

    Сарын өмнө

    They talk like sim characters😂😂

  23. E J

    E J

    Сарын өмнө

    Can you see him and E40 have a conversation

  24. Jessie Ortiz

    Jessie Ortiz

    Сарын өмнө

    Fuck them crimebots

  25. Nae Nae

    Nae Nae

    Сарын өмнө

    I love cleanthony lol 😂😂😂 funniest character after Sade I’m coming too girl

  26. Markevion Teague

    Markevion Teague

    Сарын өмнө

    2021 who still protecting their soul swipes?

  27. M D

    M D

    Сарын өмнө

    2 years later who still protecting they soul swipes

  28. reggieburris

    reggieburris

    Сарын өмнө

    This shit was funny years ago and it’s still funny. Hilarious!

  29. DJ RJ

    DJ RJ

    Сарын өмнө

    Minus the sesame seeds lmaoo

  30. PlayaJay32

    PlayaJay32

    Сарын өмнө

    My dude ate too many shrooms lol. He's got that Golden Teacher vibe.

  31. Bobby Nichols

    Bobby Nichols

    Сарын өмнө

    Jaguar baby bacon too you!

  32. me2 xelah

    me2 xelah

    Сарын өмнө

    Man i can't stop laughing

  33. Lenny McLean

    Lenny McLean

    Сарын өмнө

    He actually looks like one of them dudes, He's got that glazed over look 🤣🤣

  34. Jalen Bell

    Jalen Bell

    Сарын өмнө

    😂😂😂😂😂😂😂😂

  35. Route 66 Logistics

    Route 66 Logistics

    Сарын өмнө

    I know dude like this. They never cease to entertain. 😂

  36. mfig7

    mfig7

    Сарын өмнө

    Almost a years and half later this video still brings tears to my eyes lmaoooo... CleAnthony's look at 4:42 floors me every time!!!

  37. Burnett Salmon

    Burnett Salmon

    Сарын өмнө

    😂😂😂 he drop when he was baby 👶😂😂😂

  38. SJ 4Life75

    SJ 4Life75

    Сарын өмнө

    DC is a NUT!😆😆😆😆

  39. Lilbruh FST

    Lilbruh FST

    Сарын өмнө

    You gotta elevate while you rise down. Idk if that was the dumbest shit I’ve ever heard or some next level mental elevation

  40. Santiago

    Santiago

    Сарын өмнө

    See, Y'all some shallow uneducated individuals. And in turn you will NEVER be able to facilitate your indigenous falactic inner diatrads. IM WOKE I know that the purdiginous knowledge flows thru the core of the krispy condoments. I Loved that video on so many levels. I've known people like that, and the thing is... every once in a while they'll say something that not only makes sense but has you questioning if now YOUR fucked up too BECAUSE that shit made sense.

  41. Chocolate Messiah

    Chocolate Messiah

    Сарын өмнө

    You been protecting your soul swipes 😂😂😂

  42. Jay Lard

    Jay Lard

    2 сарын өмнө

    Bro this shit has me weak. Soul swipes, and reading nature.

  43. BriT- BriT

    BriT- BriT

    2 сарын өмнө

    Swear it's crazy cuz every body from the hood really knows niggas like dis we have a few of em🤦🤦🤣🤣

  44. swhiteproductions1

    swhiteproductions1

    2 сарын өмнө

    One of if not the funniest ish. Need part 2.

  45. Mo93

    Mo93

    2 сарын өмнө

    Does anybody know what this nigga talkin about?..it took to many hours

  46. Matt Champion

    Matt Champion

    2 сарын өмнө

    "Tonsil Concepts" 💀💀💀

  47. Mo93

    Mo93

    2 сарын өмнө

    Ion wanna say elasticity but I will say elastic 🤣

  48. Ronaldo Aristil

    Ronaldo Aristil

    2 сарын өмнө

    We need another episode bro 😎

  49. bryce and pop time

    bryce and pop time

    2 сарын өмнө

    A cley anthony is a fool

  50. Lamar Goodwin

    Lamar Goodwin

    2 сарын өмнө

    U need to do another one like this 😂😂

  51. Hunter 82

    Hunter 82

    2 сарын өмнө

    Stoic!

  52. Sonny Listen

    Sonny Listen

    2 сарын өмнө

    Can't do it Won't do it😂

  53. HalfMoon

    HalfMoon

    2 сарын өмнө

    Awesome material!

  54. Pappy Clappy

    Pappy Clappy

    2 сарын өмнө

    AYO MINKS!!!!

  55. Elayzer224

    Elayzer224

    2 сарын өмнө

    DC Ervin killed this shit

  56. dat night

    dat night

    2 сарын өмнө

    Jaguar baby bacon boi!! I say this all the time.

  57. Fame Montana

    Fame Montana

    2 сарын өмнө

    I need a part 2 of this lol

  58. KALI WYLD

    KALI WYLD

    2 сарын өмнө

    IM GENTRIFIED 😅😅🤣💀🤔

  59. shegzbaba

    shegzbaba

    2 сарын өмнө

    Cleeanthony is a Key & Peele level character lmao. 😂

  60. Gabriel Jefferson

    Gabriel Jefferson

    2 сарын өмнө

    Spirit animal belly of the beast, soul swiping when walking by, on drugs amplified, inside coming out, blood bursting vessel pressure, stretching warping inflation fluctuation like hydraulics in your body. Reading life like hieroglyphs of eyes and motions studying meanings.

  61. Fross

    Fross

    2 сарын өмнө

    Wtf are you talking about 🤣

  62. Chad Mason

    Chad Mason

    2 сарын өмнө

    It’s about time for a part 2 waited long enough 😆

  63. Joshua Browne

    Joshua Browne

    2 сарын өмнө

    We need another Clay Anthony ASAP

  64. Kaydub Gee

    Kaydub Gee

    2 сарын өмнө

    Can we get another skit like this please Bigg Jah!? This video is hilarious everytime I watch it im dying lol #BIGGJAHHOODGOOD

  65. Broker 205

    Broker 205

    2 сарын өмнө

    See the soul swipes are like the swiffer sweeper cloths except they keep your soul clean. Just like the swiffer swipes are rare since this pandemic, soul swipes are valuable and must be protected!

  66. Lynchmob Inc.

    Lynchmob Inc.

    2 сарын өмнө

    The faces tho💔😅 3:52 / 4:25 "Who's mans is this?" 4:12 / 4:22 "You don't say"

  67. ja95jones

    ja95jones

    2 сарын өмнө

    🤣🤣🤣😭😭😭 This is one of my favorites! Straight CLASSIC! I wish y'all did a couple more with Cle'Anthony.

  68. State of Panic

    State of Panic

    2 сарын өмнө

    The 24 second clip brought me here. Str8 classic Jah right here!

  69. beastbrown100

    beastbrown100

    2 сарын өмнө

    Baby Jaguar back in you

  70. Gregory Moore

    Gregory Moore

    2 сарын өмнө

    Leather egos. Lol

  71. the reason

    the reason

    2 сарын өмнө

    Lmao... love from 209 bra

  72. we here K

    we here K

    2 сарын өмнө

    How can i be always up in the north east and feel his energy 😫 the not ready for brothers like him

  73. Lynchmob Inc.

    Lynchmob Inc.

    2 сарын өмнө

    4:36 He's had enough😭. Famly I can't breathe😂💔

  74. Ashley Smith

    Ashley Smith

    2 сарын өмнө

    Unfortunately accurate for me. My brother has this effect on EVERYBODY 🤦.

  75. Martin Warford

    Martin Warford

    2 сарын өмнө

    I know a cat like this. He be throwing in some Islam and mathematics in with his shit though. 😆

  76. Christopher Scott

    Christopher Scott

    2 сарын өмнө

    This clip gets me every time 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  77. Marcus

    Marcus

    2 сарын өмнө

    Brilliant skit as usual!!! Reminds me of this Twilight Zone episode: mnmore.info/bin/video/o2_E3rGDanC2h9Y

  78. Frank Castle

    Frank Castle

    2 сарын өмнө

    Im gentrified...hahahahaha. I love this channel.

  79. W S B

    W S B

    2 сарын өмнө

    This nigga whack af

  80. Kevin Gaskins

    Kevin Gaskins

    2 сарын өмнө

    This shit funny as hell

  81. Jason N

    Jason N

    2 сарын өмнө

    "You be protecting your soul swipes?" needs to be a thing tho

  82. yo_its_ javi

    yo_its_ javi

    2 сарын өмнө

    Beastmode Jones brought me here.

  83. gary daniel

    gary daniel

    2 сарын өмнө

    That was funny af bro! And shawty is hella bad son!

  84. Brandon Wallace

    Brandon Wallace

    2 сарын өмнө

    Dis nigga said "jaguar baby back into ya boy"🤣🤣🤣

  85. D Nice

    D Nice

    2 сарын өмнө

    Sea Biscuits!!!!! I 💀

  86. Tebogo Giggs

    Tebogo Giggs

    2 сарын өмнө

    2 years on and I can’t stop laughing 😂😹

    • Tinashe Choga

      Tinashe Choga

      11 өдрийн өмнө

      Me too 😂😂😂😂

  87. King Lou

    King Lou

    2 сарын өмнө

    Bring the homie back. "Leather egos baby"

  88. Ak Hassan

    Ak Hassan

    2 сарын өмнө

    Watching him go from daylight, to seeing that light on in the background!

  89. clayon bryan

    clayon bryan

    2 сарын өмнө

    Yah got different air over here 🤔🤔

  90. iz

    iz

    2 сарын өмнө

    Back to reup on them soul swipes after a couple weeks.. Might have to start logging and blogging this shit, how regular I been returning

  91. S F

    S F

    2 сарын өмнө

    If he run into Balvin Bunningham 🤣

  92. daryl adams

    daryl adams

    2 сарын өмнө

    642 people couldn't protect their soul swipes.

  93. MaZaKeRaL

    MaZaKeRaL

    2 сарын өмнө

    This is how my brother in law feels about me lol.

  94. Jose Martinez

    Jose Martinez

    2 сарын өмнө

    "Excuse me Cleanthony, what the fuck are you talking about? Does anybody know what this nigga talking about?" I lost my shit when he said that 😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭 I cried real tears OMG 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  95. prince hall

    prince hall

    2 сарын өмнө

    LollL 😅😂😁😁

  96. Konkrete Strong

    Konkrete Strong

    2 сарын өмнө

    It’s true about that air tho 😂

  97. poloskier1967

    poloskier1967

    2 сарын өмнө

    Crimebots😂😂

  98. Dane Washington

    Dane Washington

    2 сарын өмнө

    Anytime I need a good laugh just watch this video

  99. Erica C.

    Erica C.

    2 сарын өмнө

    "JAGUAR BABY BACON" LMAO TF THAT MEAN, SON SAID "HE TALKS IN PARABLES AND SILILOQUIES"

  100. sofly sogone

    sofly sogone

    2 сарын өмнө

    Never invade the holy trinity without equal to lesser value of circumference So if a chicken wing equals the baby foot all soul swipes should elevate ✌🏿

Дараах